kursor

/jedzenie_i_picie/jedzenie/babeczka.cur

czwartek, 22 grudnia 2011

Magia świąt

No i właśnie oto jest pytanie, gdzie się podziała ta wspaniała magia świąt? Nie wiem czy tylko ja tak mam ale nie czuję w ogóle, że już w sobotę zasiądziemy do wigilijnego stołu. Może to przez ten brak śniegu? Chociaż nie powiem, dzisiaj trochę popruszyło, ale to tak tylko minimalnie :) A może po prostu przyczyną jest to, że nie jestem już małym dzieckiem, które z niecierpliwością czekało na pierwszą gwiazdkę i Mikołaja? :) No nie wiem, zagadka jest nie do rozwiązania niestety, bo nie mogę zrozumieć co się przez te kilka lat zmieniło, gdyż nie czuję jakiejś zmiany w swoim życiu, oczywiście oprócz upływającego czasu :) I muszę się Wam pochwalić, że mimo 18 lat Mikołaj w tym roku chyba też mnie odwiedzi :)
A teraz przechodząc do rzeczy ... mam dla Was coś do pokazania, a mianowicie moje ozdoby choinkowe, które szyłam przez kilka dni :) Mi osobiście się podobają :) a oto one :



i coś na wtopienie się w świąteczny nastrój :

http://www.youtube.com/watch?v=yXQViqx6GMY&ob=av3n

Przepis na dziś :

Ciastka owsiane :

 
Składniki:
  •  500g płatków owsianych
  • 250g cukru
  • 125 g masła
  • 1/2 łyżki proszku do pieczenia
  • 3 jajka
  • 10 kropelek olejku migdałowego
  • garść rodzynek
  • 2-3 łyżki płatków migdałowych
  • 2-3 łyżki wiórek kokosowych

Przygotowanie:

Masło roztopić  i przestudzić. Następnie wszystkie składniki połączyć ze sobą i z powstałej masy formować ciastka. Piec w 180st. C aż będą złociste.



Smacznegooooooooooooooo ! :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz