kursor

/jedzenie_i_picie/jedzenie/babeczka.cur

wtorek, 31 stycznia 2012

Ryba w pomidorach

Hej ! :) Zima w pełni, mróz 20 stopniowy więc jak dla mnie jest tragedia :) Nawet nie wyobrażacie sobie jak ja nie lubię zimy brrr ... :) Tyle szczęścia, że wczoraj zaczęły mi się ferie, więc przez 2 tygodnie siedzę w cieplutkim domu i mało gdzie wychodzę. Tym bardziej że mam postanowienie na ferie : UCZĘ SIĘ DO MATURY ! Nie ma tak dobrze, jest już po studniówce więc trzeba już się bardzo przyłożyć :)
A dzisiaj podam Wam przepis na rybę :) Przepis dostałam od mamy mojego M. Najlepsze jest to, że robię wszystko tak samo, a w smaku jest zupełnie inna :) W sumie moja babcia też ma identyczny przepis i też smakuje inaczej :)

I bardzo proszę Was o kliknięcie :


Składniki:

  • 1/2 kg filetów rybnych  (+ bułka tarta i jajko)
  • 3/4 - 1 szkl. wody
  • 1/4 szkl. oleju
  • 3 łyżki ketchupu pikantnego
  • 3 łyżki octu
  • 2 łyżki cukru
  • ziele angielskie
  • liść laurowy
  • 1 mała puszka koncentratu pomidorowego
  • 2 duże cebule
  • 3 ogórki konserwowe
Przygotowanie:

1. Rybę pokroić na małe kawałki, posolić i usmażyć w jajku i bułce tartej tak jak zawsze.
2. Przygotować zalewę : wodę, olej, ketchup, ocet, cukier, ziele angielskie, liść laurowy i koncentrat pomidorowy wrzucić do garnka i zagotować. Od chwili gdy się zagotuje, całą zalewę pogotować jeszcze ok. 10 min. Po tym czasie wyłączyć.
3. 2 duże cebule obieramy i kroimy w kostkę. Zeszklić na oleju i lekko posypać cukrem.
4. Rybę  ułożyć w jakimś naczyniu, rozłożyć na nią cebulę i pokrojone w kostkę ogórki konserwowe. Zalać przestudzoną zalewą.



 Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz