kursor

/jedzenie_i_picie/jedzenie/babeczka.cur

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Czekoladowy blog

Przepis bardzo stary, więc jest jak najbardziej sprawdzony :) Nie wymaga zdolności kulinarnych, ponieważ jest mega prosty, także zachęcam do wypróbowania :) Z resztą myślę, że raczej każdy go zna, albo przynajmniej raz w życiu miał okazję go spróbować :) Rozkosz dla podniebienia ! :)  
 

Składniki:
  • 25 dag margaryny
  • 1/2 szkl. wody
  • 2 szkl. cukru
  • 5-6 łyżek kakao
  • 50 dag mleka w proszku, (ja dałam 40 dag i też wyszedł dobry)
  • bakalie (tutaj w zależności od upodobań - ja dałam rodzynki i orzechy)
  • herbatniki (też w zależności od upodobań, ale myślę że tak ok. 3 małych paczek)

Przygotowanie:

Wodę, cukier, margarynę wrzucamy do garnka i zagotowujemy.

Kakao i mleko w proszku razem mieszamy, po czym w dalszym ciągu mieszając wlewamy zagotowaną wodę z cukrem i tłuszczem.

Do gładkiej masy dodać bakalie i pokruszone herbatniki (ale nie drobno, można poprzełamywać na pół i tak będzie dobrze).

Podłużną formę wysmarować masłem i wyłożyć do niej masę.

Wstawić do lodówki lub chłodne miejsce do zastygnięcia (najlepiej na całą noc).


Smacznego ! :)

1 komentarz:

  1. mmmm/..... aż mi się zachciało...!!! rodzynki, orzechy... mmmm.... :):):)

    OdpowiedzUsuń