kursor

/jedzenie_i_picie/jedzenie/babeczka.cur

niedziela, 3 czerwca 2012

Biszkoptowe ciasteczka

Dzisiaj podaję przepis na mega szybkie i proste ciasteczka z ulubionym dżemem lub kremem czy też nutellą. Możliwości jest wiele, wszystko to zależy tylko od nas i naszych kubków smakowych, które często szaleją na widok słodkości ! ;) Ja  wykorzystałam biszkoptowe kółka, które zostały mi z Dziur przepis tutaj  http://charlottegotuje.blogspot.com/2012/05/dziury.html , także nic się nie zmarnuje ! ;)

Składniki na biszkopt :

  • 3 jajka
  • 3/4 szkl cukru
  • 3/4 szkl mąki przennej
  • 1/4 szkl mąki ziemniaczanej 
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • kakao (tu zależy od nas, jeśli chcemy mieć zwykły biszkopt to ten punkt pomijamy ;) )
Dodatkowo :

  • czekolada (gotowa lub rozpuszczona w kąpieli wodnej)
  • dżem(według mnie najlepiej sprawdza się porzeczkowy, z innymi nie za bardzo mi podchodziły), dowolny krem lub nutella - co chcemy :)
  • wiórki kokosowe 
Przygotowanie :

Jajka ubić z cukrem na puszystą masę, dodać obie mąki, proszek do pieczenia i cukier. Wkładamy do piekarnika
nagrzanego do 180st. C i pieczemy 20-25 min.

Po wystudzeniu wycinamy kieliszkiem kółka.

Jedno kółko smarujemy np. dżemem i dociskamy drugie, aby się dobrze skleiły.

Takie ciasteczko obtaczamy w rozpuszczonej czekoladzie i obsypujemy wiórkami kokosowymi lub orzechami



Smacznego ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz