kursor

/jedzenie_i_picie/jedzenie/babeczka.cur

czwartek, 20 września 2012

Jabłka na zimę

Tak ! Ze względu na mniejszą ilość ruchu zimą i moje ciągłe patrzenie na ilość kcal postanowiłam zrobić sobie dżem z jabłek bez nadmiaru cukru. Jak dla mnie te jabłka są słodkie nawet bez niego, a więc po co go używać jak nie potrzeba? Zobaczymy czy będą mi smakowały w mroźny dzień :) Ale według mnie do naleśników, ciepłej bułeczki czy gofrów będą idealne ! Oczywiście jak ktoś chce może go sobie dosłodzić :) 

Składniki:
  • jabłka (u mnie wyszedł cały większy garnek już pokrojonych jabłek, nie wiem ile to mogło być, ale dajemy tyle na ile mamy ochotę)
  • cynamon
  • 1/2 galaretki cytrynowej
Przygotowanie:

Jabłka obieramy, usuwamy gniazdo nasienne i kroimy w kosteczkę - wrzucamy do garnka. Dolewamy trochę wody aby się nie przypalały i smażymy do czasu aż będą miękkie i część z nich się delikatnie rozpadnie.

Pod koniec dodajemy galaretkę i cynamon (ilość w zależność od upodobań).

Przekładamy do słoiczków, zakręcamy i pasteryzujemy.

Gotowe !



Smacznego ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz