kursor

/jedzenie_i_picie/jedzenie/babeczka.cur

niedziela, 7 października 2012

Kotlety mielone z marchewką

Zawsze robię normalne kotlety mielone, a dzisiaj postanowiłam coś w nich urozmaicić. Dodałam więc marchewkę, może za wiele to ona nie zmieniła, ale zawsze to jakaś odmiana :) Dla mojego kota rudzielca też posmakowały, bo pozostawiony jeden na blacie w kuchni niestety został podjedzony, ehh co my się z nim mamy. Je słodycze (uwielbia czekoladę), wczoraj jadł frytki z siostrą, a kiedyś podjadł mi też sernik który odłożony był do wystygnięcia. I weź coś został za wierzchu, mimo tego że od małego był uczony że nie wchodzi się na blaty w kuchni on dalej robi swoje :)


Składniki:
  • mięso na mielone (nie wiem ile miałam, ale myślę że coś ok.500-700g)
  • 1 marchewka
  • 1 cebula
  • 2 duże ząbki czosnku
  • 2 kromki chleba lub bułka 
  • buka tarta  
  • przyprawy : sól, pieprz, majeranek, bazylia (suszone)

Przygotowanie:

Chleb namaczamy w ciepłej wodzie ok. 5 min. Po tym czasie wyciskamy nadmiar wody.

Mięso, chleb, obraną marchewkę i czosnek przepuszczam przez maszynkę do mięsa.

Doprawiam do smaku solą i pieprzem, dodaję suszoną bazylię i majeranek. Dokładnie połączyć ze sobą składniki.

Z powstałej masy formować kotlety, obtaczać w bułce tartej i smażyć na gorącym oleju.



Smacznego ! :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz